elinbeautiful

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Elin vehmanen - 22 december 2013 17:10

Hejsan! NU är det kväll och jag sitter och tråkar! ska nog snart sitta och glo på en film, Jag har ingen lust och skriva ett inlägg just nu, Men gör det iaf!.Ska lägga ut en bild på mig nuu! måste gåå.   detta är jag!   

Av Elin vehmanen - 22 december 2013 15:03

Jag bloggar igen! bloggade ungefär för en timme sen. Men har lust och blogga igen! Nyss fick jag 200 kr av mamma och pappa! För som en liten tidig julklapp sen får jag bara julklappar! Så för min 100 lapp så ska jag köpa en ganska dyr julklapp till min kille sen sparar jag min andraa! Jag ska ge han två julklappar den ena var igentligen en helt vanlig present men mamma har inte hämtat den av hennes kompis så jag får vänta ett tag till innan han får den så jag köper en till julklapp så han inte får vänta så länge med den andra! Jag tänkte faktiskt lägga ut en bild nu då här så får ni se hur jag ser ut! :)    man ser väll inte hela mig men detta är jag och min katt Lakrtis han är 6 månader bara!.       

Av Elin vehmanen - 22 december 2013 13:59

Hejsan nyss kommit hem!Så nu har jag tid och skriva ett inlägg,Vi åkte och handlade lite på rusta och sen gick vi in på coop extra och handlade mat. Jag skulle igentligen köpt en julklapp men det hann jag inte göra. Så är lite besviken på mig själv! Men nästa gång vi åker till ludvika så ska jag köpa en julklapp fast jag har redan en åt min pojkvän men han ska få en till. För mamma har fan inte åkt och hämtat den!. Så får väll köpa en så länge.nu ikväll så ska jag kolla på nån film. Måste gå nu! Ses! 

Av Elin vehmanen - 22 december 2013 11:51

Sorry för en dålig update. Men jag har inte så mkt tid just nu,Ska in till stan nu så ska jag nog köpa en julklapp till en <3. Jag kan uppdatera sen när jag kommer hem. Jag glömde skriva lite igår oxå.Det brukar bli så här ibland så ni alla vet. Men jag skriver ett till inlägg när jag kommer hem. Hejdå mina läsare, ni får gärna tipsa mig om olika saker som jag kan skriva!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan jag är en tjej på 11 år,Och jag tänker skriva om lite om mitt liv på denna blogg,och mode och lite sånt. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards