elinbeautiful

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Elin vehmanen - 21 december 2013 20:03

Hejsan har inte haft tid och skrivit så mkt på bloggen idag,Jag är osäker & orolig nu. Jag kan tyvär inte berätta på bloggen vad det är som jag känner mig osäker och orolig för, Det är totalt hemligt, Det är bara att skriva på facebook om ni vill veta heter Elin amandaa vehmanen där,Känner mig lite sårad och sånt just nu. Tänk om han ljuger för mig. Om han har skickat pussmunnar tillbaka till hon,Där har ni min hemlis, det är så att en tjej skickar pussmunnar till min kille på snapchat och jag är rädd över vad han skickar tillbaka,Jag kan lita på  min egna kille , men är rädd vad han skickar tillbaks till hon.Ska gå nu, vill inte prata om detta nå mer. Puss på er mina läsare! <3

Av Elin vehmanen - 21 december 2013 10:01

Jag kan ge er lite tips på vad man kan göra på nyår! 

* Man kan vara ute med kompisar.

* Om man är större än jag inte 11 år men 17 år så kan man gå ut och festa.

* vara med familjen och kolla på fyrverkirerna ( stavning ). 

Sen vet jag inte nå mer haha. men jag kan säga kläder man kan ha på sig på nyår.

* typ en vit spetsklänning till ett par svarta klackskor kanske?.

* ett par mörka jeans med typ en fin blå tunika?!

* Ett par svarta tajts med kanske en fin svart klänning.

 Det handlade lite om nyår kanske inte så jätte mycket men jag kom på lite saker iaf!   

 

Av Elin vehmanen - 21 december 2013 09:04

Hej,idag så vaknade jag av att hade extremt ont i magen, men det har gått över men sen såg jag att det var fläckar av blod på lakanet. och sen satt jag mig upp ur sängen då så rann det ännu mer blod så nu är det skit mycket blod i sängen. för att jag har mens.Kanske inte roligt och veta folk.. Men nu måste man ju tvätta sängkläderna. Fan vad bra för ska faktiskt städa idag,tänkte börja lite när pappa och mamma åker iväg.Om dom ens ska det. Mamma har ont nånstans vet inte varför och vet inte vart,jag hörde bara det. Är lite orolig faktiskt! igår så kollade jag min statistik och hade 7 stycken som hade kikat in på bloggen,Tack! hoppas bara att det går mera uppåt,Inatt drömde jag om min kille ludvig,Jag gör det varje natt! Ibland kan det vara hur bra drömmar som helst men det kan gå till dåliga drömmar också, MEN DEN HÄR drömmen var bra, Ja nu är det lördag  3 dagar kvar sen JULAFTON! på julafton ska jag vara mycket aktiv på bloggen. Jag ska skriva ett morgoninlägg sen lite senare på dagen vid 12 tiden så ska jag skriva ett igen sen på kvällen och sånt.Jag ska få en ny mobil i januari. Vill helst ha en samsung nånting,Iaf en nyare sort av samsung,Jag ska snart gå och göra frukost,Har inte hunnit gjort det än. Jag brukar alltid äta frukost,sen lite senare på dagen äter jag mellanmål och det kan vara typ frukt jag äter sen äter jag middag lite senare på kvällen. Jag har fått problem med mitt finger nu. Jag är jätte rädd att jag ska stucka den eller nåt sånt.För den böjer sig hela tiden, det är obehagligt. Just nu så är jag inne på facebook och väntar tills ludde ska logga in, men jag tror att han sover så får väll logga in vid 10 tiden igen och kika om han är inne dåå,Hej svejs mina underbara tittare på bloggen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan jag är en tjej på 11 år,Och jag tänker skriva om lite om mitt liv på denna blogg,och mode och lite sånt. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards