elinbeautiful

Direktlänk till inlägg 20 december 2013

Jullov :D

Av Elin vehmanen - 20 december 2013 14:26

Hejsan.Nu har jag jullov.Ganska kul,Men ändå inte roligt. vill till skolan och träffa min kille Ludvig! Sen träffa mina bästisar Eleonora och Julia. om fyra dagar är det Julafton. Kommer bli spännande och se vad man får i julklapp. Jag har önskat mig,Playstation,The sims spel, och sånt. Iaf ganska mycke spel.VIll verkligen spelaa. Sen typ pyjamas.. Sen  har jag önskat mig två tält,Behöver tills i sommar. ska liksom bjuda hem vänner sen så ska vi tälta och sånt. sen har jag önskat mig massa ramar. Behöver för att rama in bilder . BEHÖVER VERKLIGEN. Sen har jag typ önskat mig smink,Kläder,och en spegel,Behöver till mitt rum för att sminka mig på rummet.sen en ny telefon. Helst iphone 4. eller nån slags samsung,SEN ÖNSKAR JAG MIG EN CAMERA. älskar verkligen att fota. Det brukar jag göra på sommrana. Sen önskar jag mig väldigt mycke mer. :D!  På nyår så ska jag nog mest vad med familjen och sånt. Sånt gör jag på nyår. bara hänger med familjen. Sen på kvällen så ska jag vara uppe extra länge förra året var jag bara uppe till halv 1. den här gången ska jag vara uppe till 2. på natten eller nåt sånt. Haha :D LÄNGTAR TILS  JAG FYLLER 12 ÅR! länge kvar men men.. ;) Jag ska försöka göra 3 inlägg om dagarna. Så jag ska vara lite mer aktiv på bloggen,i nästa inlägg så ska det handla om mitt liv,vad jag gillar och sånt =)  vi syns dåå! klockan  18:00 eller 19:00!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin vehmanen - 31 december 2013 12:06

Jag hann inte skriva igår! Men idag är jag peppad med inlägg ska ni veta! från kl 12 nu då till 00. Har jag massa inlägg och skriva om!. Jag hoppas kenza läste min kommentar igår på hennes blogg! Jag skrev massa saker! Jag ska äta middag hos farmor o...

Av Elin vehmanen - 30 december 2013 15:05


Förlåt för dåligt uppdatering! Jag har helt enkelt glömt och bloggat!. Imorgon är det NYÅR! jag ska ha på mig ett par  blåa jeans.Och ett linne sen en stickad tröja! med USA flaggan på.Sen ska jag ha på mig mitt nya smink som jag fick av min pojkvän!...

Av Elin vehmanen - 29 december 2013 13:39

Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen! jag har inte haft så himla mycket tid för det! Jag skrev ett inlägg igår,om att sluta blogga.fast jag vill inte sluta blogga det skulle ha varit tråkigt !.Fast har inte så mycket följare på bloggen. Så ...

!

Av Elin vehmanen - 28 december 2013 13:57

NU SLUTAR JAG BLOGGA! 

Av Elin vehmanen - 23 december 2013 12:02

Hejsan! har så jävla tråkigt.. Jag är lite på dåligt humör. Hjäälp mig har aldrig varit så sur som jag är nu. Jag säger massa konstiga saker till ludvig också så han blir typ ledsen.Hatar mig själv just nu.  ...

Presentation


Hejsan jag är en tjej på 11 år,Och jag tänker skriva om lite om mitt liv på denna blogg,och mode och lite sånt. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards