elinbeautiful

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Elin vehmanen - 20 december 2013 21:09

Hejsan! Är jätte trött nu,Men tänker inte sova än,Jag ska städa imorron istället. Hann inte idag hade mycke annat och hinna med!Så ska städa imorgon istället,För då kunde jag ha högt musik på för att mamma och pappa ska ju till borlänge och köpa julklappar.Nu är jag mera aktiv på bloggen det är faktiskt riktigt bra! GONATT PÅ ER  

Av Elin vehmanen - 20 december 2013 19:52

1, Vad heter du?. Svar: Jag heter Elin.

 

2, Har du en pojkvän? Svar: Ja  jag har en pojkvän.

 

3, Vad har du för färg på ögorna: Svar: Jag har blåa ögon!

 

4, Vilka kan du lita på mest?, Svar mina bästisar och min pojkvän!

 

5, Har du pussat någon förut? har du gjort det idag? svar: Ja jag har pussat en och ja jag pussades idag med min kille.

 

6,Har du några djur? Svar: Ja jag har 3 stycken.

 

7,Vad heter din pojkvän? Svar: Han heter Ludvig.

8, Skulle du kunna göra slut med din kille / tjej ?. Svar:NEJ ALDRIG i mitt liv. jag skulle inte kunna göra slut skulle aldrig kunna klara va sånt.

 

 

 

9,  Vad heter dina bästisar: Svar: Julia ,Eleonora Maya.

 

10, Älskar du någon?. svar: MEN JA min pojkvän såklart!

 

11, Vilken tid brukar du lägga dig på helgerna? Svar: Vid 12 tiden eller ungefär 2 på natten det kan brukar vara lite olika tider.

 

12, Vad är din favorit mat? Svar: pizza är min favorit mat!

 

13 Vad ska du göra i sommar? Svar: Jag vet inte riktigt.

 

14,  Har du facebook? Svar: Ja jag har facebook. Jag heter Elin amandaa vehmanen där.

 

15, längtar du tills du går i 7:an?  Svar: NEJ verkligen inte.

 

16, Älskar du plugget i skolan? Svar: Ja vissa ämnen iaf! 

 

 

17, Vad är din favoritårstid?. Svar: Sommar & höst!

Av Elin vehmanen - 20 december 2013 19:35

Hejsan! Eller gokväll,Nyss åt jag mat,för jag kom hem kl 19:10 typ var i stan och storhandla. Det var faktiskt sjukt tråkigt. Annars brukar det vara ganska roligt..Vi var inne på systembolaget och köpte lite där,Eller mamma och pappa gjorde det. Dom köpte vin och sånt. Det lät ganska gott men inget för mig. Som sagt har jag ju sagt att jag ska vara mer aktiv på denna blogg, Men ibland  har jag ej tid och blogga,och i detta inlägg så "skulle" det handla om mitt liv och sånt men jag gör ett sånt inlägg imorron ,Nu när det är fredag så kan man ju äta lite godis & chips och sånt men om jag ska vara helt ärlig så gillar jag inte godis nå mer eller chips.. Usch! Ibland kan det vara gott men just nu så gillar jag inte det. Choklad det är inte gott alls. :P Jag har tappat lusten för både godis och chips just nu. Cola och sånt kan jag ju dricka men jag dricker inte så mkt sånt heller. Jag håller mig till grönsaker och dipp.Grönsaker och dipp är det godaste som finns! Det är så sjukt gott.Typ gurka och paprika mmmm. Sen smaken av dipp... så gott!.. Imorgon så ska pappa och mamma åka och köpa julklappar till mig.. Så jag stannar hemma. Ensam med Andreas. Äntligen Föräldrarfri! haha ;)..Jag har fått mera ont i magen dom här senaste dagarna,Det är inte magsjuka för då skulle jag ha fått det för länge sen.. Jag har problem med magen tror jag.. :P Snart så ska jag nog städa mitt rum har faktiskt lust med att göra det. tänkte julstäda haha! rensa rummet och sånt.Göra ett sminkbord och sånt. Jag börjar bli stor nuu. ;) Jag leker inte längre med leksaker och sånt . Jo jag tänker göra ett inlägg som det ska ställa frågor så ska jag svara. efter detta inlägg så kika in om några minuter igeen!

Av Elin vehmanen - 20 december 2013 14:26

Hejsan.Nu har jag jullov.Ganska kul,Men ändå inte roligt. vill till skolan och träffa min kille Ludvig! Sen träffa mina bästisar Eleonora och Julia. om fyra dagar är det Julafton. Kommer bli spännande och se vad man får i julklapp. Jag har önskat mig,Playstation,The sims spel, och sånt. Iaf ganska mycke spel.VIll verkligen spelaa. Sen typ pyjamas.. Sen  har jag önskat mig två tält,Behöver tills i sommar. ska liksom bjuda hem vänner sen så ska vi tälta och sånt. sen har jag önskat mig massa ramar. Behöver för att rama in bilder . BEHÖVER VERKLIGEN. Sen har jag typ önskat mig smink,Kläder,och en spegel,Behöver till mitt rum för att sminka mig på rummet.sen en ny telefon. Helst iphone 4. eller nån slags samsung,SEN ÖNSKAR JAG MIG EN CAMERA. älskar verkligen att fota. Det brukar jag göra på sommrana. Sen önskar jag mig väldigt mycke mer. :D!  På nyår så ska jag nog mest vad med familjen och sånt. Sånt gör jag på nyår. bara hänger med familjen. Sen på kvällen så ska jag vara uppe extra länge förra året var jag bara uppe till halv 1. den här gången ska jag vara uppe till 2. på natten eller nåt sånt. Haha :D LÄNGTAR TILS  JAG FYLLER 12 ÅR! länge kvar men men.. ;) Jag ska försöka göra 3 inlägg om dagarna. Så jag ska vara lite mer aktiv på bloggen,i nästa inlägg så ska det handla om mitt liv,vad jag gillar och sånt =)  vi syns dåå! klockan  18:00 eller 19:00!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan jag är en tjej på 11 år,Och jag tänker skriva om lite om mitt liv på denna blogg,och mode och lite sånt. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards